Інформація

Gigtplace розуміє, що ви хочете отримати замовлення якомога швидше, тому:

  • ми відправляємо замовлення через 1-2 дні після замовлення*
  • при повній передплаті до 14:00 поточного дня, ми відправимо ваш бокс вже сьогодні
  • при повній передплаті після 14:00 можлива доставка на наступний день після замовленняі
  • у випадку індивідуального замовлення доставка може бути більше ніж 2 дні 

*в залежності від наявності товару

Способи доставки:

  • кур’єром по Києву (в будь-який день з 10:00 до 20:00)*
  • самовивіз (за попередньою домовленістю)
  • Новою поштою на відділення або кур’єром НП (відправка здійснюється кожного дня о 17:30)**

* вартість доставки кур’єром - 50 гривень, при змовленні на сумму більше 1000 гривень, доставка по Києву безкоштовна.

** оплата доставки не входить в суму набору, крім замовлення на суму більше 1000 гривень.

Giftplace піклується про ваш комфорт, тому ви можете оплатити замовлення будь яким зручний способом:

  • готівкова оплата при доставці замовлення кур’єром + мінімальна передплата (50 грн)
  • готівкова оплата при самовивозі в м. Києві
  • повна безготівкова передплата
  • накладений платіж Новою Поштою. Враховуйте комісію за накладений платіж НП (20 грн.+2% сплаченої суми)
  • оплата на розрахунковий рахунок

У випадку, якщо товар вам не підійшов або виявися бракованим - вихід є.

Для того, щоб здійнснити повернення чи обмін товару належної якості, переконайтесь у наступному:

  • пройшло не більше 14 днів днів з моменту покупки (без врахування дня покупки);
  • збережний товарний вигляд;
  • товар не перебував у використанні;
  • товар не входить в список товарів, що не підлягають поверненню відповідно до законодавства;
  • в наявності вся комплектація товару, в тому числі упаковка без пошкоджень.

У випадку виявлення дефекту товару:

  • Ми відповідаємо за якість нашої продукції, а тому безкоштовно зробимо обмін товару чи повернення коштів за нього у випадку виявлення на продукті значного виробничого браку чи дефекту;
  • При відпраці транспортною компанією «Нова Пошта» кожна посилка страхується на повну суму вартості продукту. В цих випадках відповідальність за збередження цілісності товару несе транспортна компанія «Нова Пошта». Радимо оглянути посилку при її отриманні безпосредньо на відділенні Нової пошті, щоб переконатись у її цілісності. У разі виявлення слідів пошкоджень при транспортуванні, вкажіть про це працівнику Нової Пошти та складіть акт приойму-передачі та претензію.

Оформити обмін чи повернення можна декількома способами:

Зателефонувати чи написати в Telegram/Viber за номером +38 (098) 507 57 75

Написати на електронну пошту: giftplaceua@gmail.com